Zbohom Nealko! Vitaj Zlatý Bažant 0,0%Tlačový servis

Tlačový servis / Zbohom Nealko! Vitaj Zlatý Bažant 0,0%

HEINEKEN Slovensko uvádza na trh inováciu roka – pivo úplne bez alkoholu.

Bratislava 27. február 2018 – Ak ste niekedy dostali chuť na dobré pivo, no z nejakého dôvodu ste si ho nemohli dopriať, pretože ste boli napríklad za volantom, mali by ste spozornieť. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko prináša inováciu tohto roka, novinku Zlatý Bažant 0,0 %. Pivo, úplne bez alkoholu, ktoré v produktovom portfóliu po viac ako 20 rokoch nahrádza Zlatý Bažant Nealko, najobľúbenejšie nealkoholické pivo na Slovensku. Zlatý Bažant 0,0% je vôbec prvé slovenské pivo, ktoré neobsahuje ani kvapku alkoholu. Konzumenti piva Zlatý Bažant 0,0 % si tak môžu vychutnať plnú pivnú chuť a mať pritom 100 %-nú istotu vo všetkých situáciách, v ktorých je tolerancia alkoholu nulová alebo v ktorých spotrebitelia jednoducho alkohol piť nechcú.

Inovácia Zlatý Bažant 0,0 % je výsledkom viac ako dvojročnej snahy sládkov a pivovarníckych odborníkov z Hurbanova. Zlatý Bažant zároveň nadväzuje na úspechy širokého portfólia príchutí Zlatý Bažant Radler 0,0 % a teraz produkt bez jedinej kvapky alkoholu prináša aj v segmente nealkoholických pív. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko uvedením novinky reaguje na meniaci sa životný štýl zákazníkov.

Pivo bez kompromisov

„Súčasní konzumenti a ich životný štýl sa mení, vedú oveľa dynamickejší život než pred dvoma či troma desaťročiami. Spotrebitelia oveľa viac dbajú na to, čo konzumujú, dodržiavajú zdravý životný štýl, robia uvedomelé a zodpovedné rozhodnutia a o to väčšie nároky kladú na produkty, ktoré kupujú. Zlatý Bažant vždy stál na čele inovácií v pivovarníctve a preto sme hrdí, že môžeme zákazníkom opäť priniesť priekopnícku inováciu, ktorá spĺňa ich očakávania,“ povedal Odin Goedhart, generálny riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Zlatý Bažant 0,0 % je vhodný pre každého, kto nechce robiť kompromisy medzi plnou pivnou chuťou a obsahom alkoholu, ako sú napríklad vodiči, ľudia vyznávajúci zdravý životný štýl a striedmu konzumáciu alkoholu, športovci, ale aj zamestnanci, ktorí si po dobrom sýtom obede vždy chceli dopriať pohár piva, no pracovná kultúra im to neumožňuje. Teraz si už pivo môžu vychutnať kedykoľvek a kdekoľvek.

Vývoj a technológia

Novinka Zlatý Bažant 0,0 % je vyrobená metódou tzv. studenej, resp. riadenej fermentácie, ktorú v hurbanovskom pivovare zdokonaľovali viac ako dva roky. Kvasenie pri tejto metóde prebieha pri veľmi nízkej teplote, vďaka ktorej kvasinky neprodukujú žiadny alkohol a výsledné pivo si aj napriek tomu zachováva svoju plnú pivnú chuť. „Chuť piva Zlatý Bažant 0,0 % navyše vybrali spomedzi troch rôznych vývojových vzoriek samotní spotrebitelia v degustačnom teste. Pri pive sa nám podarilo docieliť jeho plnú a vyváženú chuť, ktorá obstála aj voči veľmi silnej konkurencii svojho obľúbeného predchodcu,“ povedal David Zappe, marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Začalo to Pitom

Zlatý Bažant 0,0 % je ďalším pokračovaním radu, ktorý odštartoval ešte v 80. rokoch nealkoholickým pivom Pito Bažant. Zlatý Bažant následne priniesol v roku 1997 na slovenský trh nealkoholické pivo Zlatý Bažant Nealko, ktorý bol viac ako dve desaťročia stabilnou súčasťou portfólia značky a veľmi obľúbeným vo svojej kategórii. Zozbieral viacero slovenských aj medzinárodných cien, ako je Slovenská pivná korunka (1. miesto v rokoch 2017, 2016, 2014) a Zlatá pivní pečeť v ČR (1. miesto v rokoch 2016, 2014, 2012). Na slovenský trh priniesol Zlatý Bažant Nealko ako prvý 0,33l fľašu s praktickým otočným uzáverom, v roku 2017 našli zákazníci na pultoch predajní tiež limitovanú edíciu Zlatý Bažant Tmavé Nealko.

Nový Zlatý Bažant 0,0% je reakciou pivovaru v Hurbanove na dostupnosť nových technológií, ako aj moderné trendy, ktorých súčasťou je obmedzovanie alkoholu, no bez kompromisov v chutiach. Je vhodný pre každého, kto si chce dať dobré pivo, no z najrôznejších dôvodov nechce alebo nemôže piť alkohol. „Mysleli sme najmä na šoférov, no moderný spôsob života s rastúcim trendom zdravého životného štýlu, ale aj rastúca spoločenská zodpovednosť prináša mnoho ďalších situácií, v ktorých spotrebitelia nechcú piť ani kvapku alkoholu alebo v ktorých je tolerancia alkoholu nulová. Je to napríklad počas pracovnej doby alebo počas obeda v práci, pred, počas alebo po aktívnom športe, prípadne vo všetkých situáciách, keď si chce spotrebiteľ zachovať triezvy úsudok,“ uviedol David Zappe. „Milovníci piva tak už nemusia robiť kompromisy, ani sa obmedzovať vo vychutnávaní si svojho obľúbeného nápoja,“ dodal marketingový riaditeľ spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Novinka z hurbanovského pivovaru, Zlatý Bažant 0,0%, bude dostupná na pultoch predajní v pollitrovej plechovke aj pollitrovej vratnej fľaši, rovnako aj v prevádzkach ako čapované pivo od marca 2018.

O Heineken Slovensko

Heineken Slovensko je viac ako 19 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 42 %. Heineken Slovensko, a. s., je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.

Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy. Od roku 2017 uviedol na trh aj slovenskú značku cideru Lišiak zo sadu.

Text je súčasťou tlačového servisu a nie je redakčným obsahom. Názory a postoje v texte uvedené nemusia byt oficiálnymi názormi a postojmi redakcie. Text je uverejnený v pôvodnom znení.