Retro ležiak Zlatý Bažant ’73 prichádza v praktickej plechovkeTlačový servis
Na pulty predajní prichádza medzi Slovákmi obľúbené pivo Zlatý Bažant ’73 v praktickej 500 ml plechovke.
Bratislava, 17. január 2017 – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko predstavuje s príchodom nového roka ďalšiu skvelú produktovú inováciu. Tá je inšpirovaná priekopníckym prvenstvom hurbanovského pivovaru, ktorý v 70-tych rokoch v bývalom Československu ako prvý spustil sériovú produkciu tohto typu obalu. Vďaka tejto vtedy obrovskej inovácii pivo z Hurbanova cestovalo po celom svete, ba až za jeho hranice, či už v batohoch horolezcov na expedícii na Mount Everest alebo ako súčasť medzinárodnej vesmírnej misie. Vďaka dnešnej inovácii si môžu milovníci Zlatého Bažanta ’73 zobrať so sebou svoje obľúbené pivo v praktickom balení na akýkoľvek výlet.
Plechovka s dušou dobrodruha
Mnohí fanúšikovia cestovania, pobytu v prírode či chatári si z praktických dôvodov radi berú svoje obľúbené pivo so sebou. Ikonické fľaše, v ktorých bol dosiaľ Zlatý Bažant ’73 dostupný, im však v niektorých ohľadoch nevyhovujú. Značka Zlatý Bažant sa preto rozhodla vyjsť im v ústrety praktickejším obalom. Umožní tak – okrem iného – zaspomínať si na prvenstvá, ktoré sa kedysi v Hurbanove zrodili.
V novej retro plechovke zákazníci objavia nielen autentický dizajn a chuť piva Zlatý Bažant ’73, ale aj kus pivovarníckej, športovej, vedeckej a dobrodružnej histórie. Navyše vďaka praktickému baleniu si ho bude možné vziať napríklad na turistické výlety do hôr, lyžovačku či iné cestovateľské výpravy, počas ktorých si môžu vychutnať svoje obľúbené pivo.
„Za takmer 2 roky od uvedenia ležiaku Zlatý Bažant ’73 vo fľaši si jeho chuť obľúbilo veľa Slovákov, vďaka čomu výsledky prekonali aj naše optimistické očakávania. Sú však príležitosti, pre ktoré je viac ako vratná pivná fľaša vhodnejšie a praktickejšie iné balenie – plechovka. Nadväzujeme tak na priekopnícke úspechy značky Zlatý Bažant zo 70. rokov a zároveň vychádzame v ústrety aj našim zákazníkom, ktorí si vďaka novému baleniu môžu zobrať a vychutnať Zlatý Bažant ’73 takmer kdekoľvek,“ povedal Marcel Malý, brand manažér značky Zlatý Bažant.
Plechovkový pionier a inovátor
Pivovar v Hurbanove bol od začiatku výstavby v 60. rokoch minulého storočia plánovaný ako vzorová prevádzka, v ktorej sa bude variť to najlepšie pivo v Československu s ambíciou preraziť do sveta. Preto tu už v 70-tych rokoch spustili do prevádzky prvú linku na plnenie pivných plechoviek v bývalom východnom bloku. Ich cieľovou stanicou spočiatku bývali najmä československé veľvyslanectvá. Neskôr cestovala plechovka na vskutku zaujímavé miesta po celej planéte a dokonca aj aj za jej hranice. Pivo v plechovke si pribalili československí horolezci, ktorí sa v roku 1973 vybrali pokoriť vrchol Nanga-Parbat v Himalájach. Hurbanovské pivo sa v batohoch týchto drsných chlapíkov ocitlo aj na Mount Evereste a vrchole Makalu, či sa ním osviežovali na africkom Kilimandžáre. Na plachetnici moreplavca Richarda Konkolského doslova obišlo celý svet.
Najďalej sa plechovka dostala kamsi, kde sa nikdy predtým žiadne pivo neocitlo: na obežnú dráhu. V roku 1978 si ho pribalila misia Sojuz 29. Sovietski kozmonauti Kovaľjonok a Ivančevkov si tak vzali k srdcu slová svojho predchodcu z predchádzajúcej misie, Vladimíra Remeka, ktorému vo vesmíre chýbalo práve pivo. Opačným smerom – do hlbín – sa plechovka z Hurbanova vybrala ešte rok pred svojou misiou do vesmíru, keď ju vzali členovia našej potápačskej speleologickej výpravy pri Cejlóne.
Novinka z hurbanovského pivovaru, Zlatý Bažant ’73 v 500 ml plechovke, je dostupná na pultoch predajní od začiatku januára 2018. Odporúčaná maloobchodná cena je 0,99 €.
O Heineken Slovensko
Heineken Slovensko je viac ako 17 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.
Text je súčasťou tlačového servisu a nie je redakčným obsahom. Názory a postoje v texte uvedené nemusia byt oficiálnymi názormi a postojmi redakcie. Text je uverejnený v pôvodnom znení.