Inovácia, ktorá osvieži a zahreje: Zlatý Bažant Radler 0.0% Slivka s ďumbieromTlačový servis
Svetom radlerov hýbu inovácie a značka Zlatý Bažant ako líder na trhu pripravil pre konzumentov zaujímavú a tentoraz vskutku netradičnú novinku.
Bratislava, 11. október 2017 – Moderné kombinácie chutí, ktoré predstavili za ostatné obdobie sládkovia z hurbanovského pivovaru sa spájali najmä s letom a teplom. Aktuálne prichádza novinka, špeciálne vyvinutá na chladné obdobie. Zlatý Bažant Radler 0,0% Slivka s ďumbierom je ďalším spestrením portfólia radlerov, ktoré vychádzajú z receptov našich starých mám a zároveň sú inšpirované modernou európskou gastronómiou. Novinka, ktorú si konzumenti môžu vychutnať premiérovo buď ľadovo vychladenú, alebo aj zohriatu bude dostupná v limitovanej edícii v 500 ml plechovkách od polovice októbra.
„Hľadali sme príchuť, ktorá dobre vychladená osvieži a príjemne zohriata povzbudí. Napokon sme našli výnimočnú kombináciu, ktorá sa opäť nesie v línii domácej originality a je inšpirovaná receptami naši starých mám. Novinka je spojením prírodného osvieženia a v našom regióne dobre známych chutí. Sladká slivka doplnená príjemne hrejivým ďumbierom je ideálnou kombináciou, ktorej výsledkom je jedinečná chuť,“ hovorí Matúš Benža, Brand manažér značky Zlatý Bažant Radler.
V jesennom období konzumenti ocenia posilňujúce účinky ďumbiera na imunitu, ktorý má preventívne účinky proti chrípke. Podobne i slivky naše staré mamy zavárali na jeseň a zimu, pretože vďaka vysokému obsahu vitamínu C fungujú ako podpora imunity a priaznivo ovplyvňujú vysoký krvný tlak.
Limitovaná novinka, ktorá bude v maloobchodnej sieti dostupná v 500 ml plechovkách za odporúčanú cenu 0,89 € má okrem chuti ďalšiu inovatívnu vlastnosť. „Zlatý Bažant Radler 0,0% Slivka s ďumbierom je špeciálne vyvinutý tak, aby chutil nielen ľadovo vychladený, ale konzumenti si ho môžu vychutnať aj ako zohriaty nápoj. Podobné receptúry sú v európskej gastronómii známe už od staroveku a my sme s príchodom jesenného obdobia rozhodli na túto tradíciu nadviazať v modernom štýle,“ dodáva Matúš Benža.
Tak, ako je už zvykom pri nealkoholických radleroch z hurbanovského pivovaru, tak aj v prípade aktuálnej novinky Zlatý Bažant Radler 0,0% Slivka s ďumbierom je vyrobená zo 100% prírodných ingrediencií, bez obsahu farbív a konzervantov.
Jesenná novinka je ďalším potvrdením líderskej pozície značky Zlatý Bažant na slovenskom trhu s radlermi, ktorú zastáva už od otvorenia tejto kategórie na Slovensku v roku 2011. Na začiatku marca 2017 rozšíril Zlatý Bažant Radler svoje portfólio nealkoholických radlerov o Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón Light so zníženým obsahom cukru o 30 %. Následne uviedol modernú a originálnu príchuť Zlatý Bažant Radler 0.0% Broskyňa – Bazalka. A doposiaľ poslednou tohtoročnou novinkou hurbanovského pivovaru bol Zlatý Bažant Radler Jahoda – Rebarbora.
O Heineken Slovensko
Heineken Slovensko je viac ako 17 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni približne 40 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú pivnú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň a Kelt, regionálny Martiner, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Od roku 2015 sa HEINEKEN Slovensko stal výrobcom najpredávanejšieho cideru na svete, značky Strongbow, ktorý vyrába v pivovare Hurbanovo a dodáva na trhy strednej a východnej Európy.
Text je súčasťou tlačového servisu a nie je redakčným obsahom. Názory a postoje v texte uvedené nemusia byt oficiálnymi názormi a postojmi redakcie. Text je uverejnený v pôvodnom znení.